Site Loader

Usługi reklamowe są niezwykle ważne dla promowania firmy, instytucji czy marki. Warto skorzystać z najlepszej oferty reklamy, co nie zawsze oznacza ofertę najtańszą. W końcu trzeba wiedzieć, jak wykorzystywać współczesne metody i narzędzia, dzięki którym reklama najlepiej spełni swoją funkcję.

Przetargi reklama

Instytucje publiczne muszą ogłaszać swoje przetargi na różnego rodzaju usługi. Jednymi z nich są właśnie usługi reklamowe. Jeśli prowadzi się firmę, która zajmuje się obsługą reklamową w szeroko rozumianym znaczeniu tego słowa, warto przystąpić do przetargu i zgłosić swoją kandydaturę. Gdzie znaleźć aktualne przetargi na usługi reklamowe? Najlepiej po prostu w internecie. To właśnie tam w bazach danych znajdują się aktualne przetargi reklama dla instytucji z konkretnych województw. Z łatwością można je wyszukiwać, sprawdzać warunki przystąpienia do przetargu, a następnie składać swoje oferty. Poza tym informacje o przetargach znajdują się też na stronach BIP, a zatem Biuletynu Informacji Publicznych.

Przetarg na usługi reklamowe

Nie we wszystkich przetargach o wyborze konkretnej oferty decyduje najniższa cena za wykonanie. Oczywiście wciąż są takie, w których właśnie to kryterium jest najbardziej brane pod uwagę. Warto jednak zwrócić uwagę również na pokazanie swojej szerokiej działalności, ponieważ współczesna reklama wciąż się rozwija, dając nowe możliwości promowania. Reklamując firmę lub instytucję, a także konkretny program, na przykład realizowany w ramach funduszy europejskich, można korzystać zarówno z tradycyjnych form reklamowania, jak też sięgnąć po nowe metody. Wśród tradycyjnych form reklamy można wymienić między innymi wszelkiego rodzaju materiały reklamowe, gadżety reklamowe, które mogą być wręczane klientom czy uczestnikom projektów. Nowe formy reklamy to między innymi spoty i filmy reklamowe, webinary, teledyski.

Jakie dokumenty złożyć do przetargu?


W każdym przetargu, który jest ogłoszony do wiadomości publicznej, pojawiają się ścisłą informacje dotyczące dokumentacji, którą muszą złożyć biorące udział firmy. Warto przeanalizować dokładnie te informacje, a jeżeli istnieją jakieś wątpliwości, skontaktować się z pracownikami, którzy je wyjaśniam. To najlepszy sposób na to, aby nie odpaść z przetargu między innymi z powodu błędów formalnych, które mogą dotyczyć złego skompletowania dokumentów. To najczęstsza przyczyna, przez którą przystępujące do przetargi firmy odpadają. Niestety błędy formalne wykluczają firmę już na samym początku.

Bogdan