Site Loader

Należy mieć świadomość, że obecnie zdobycie zleceń budowlanych nie jest tak prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Na rynku działa bowiem bardzo duża liczba przedsiębiorstw w omawianej branży.

Rekomendacje

Najskuteczniejszym sposobem na pozyskiwanie klientów są rekomendacje. Świetnym rozwiązaniem będzie zatem poinformowanie przez właściciela firmy członków rodziny i znajomych o tym, że prowadzi firmę zajmującą się remontami.

Jeżeli zostaną oni zapytani o fachowców godnych polecenia, w zdecydowanej większości przypadków polecą daną firmę. Warto również wiedzieć, że klienci, którzy będą zadowoleni z wykonanej pracy, przekażą informację dalej.

Należy mieć świadomość, że obecnie zdobycie zleceń budowlanych nie jest tak prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać

Grupy ogłoszeniowe na portalach społecznościowych

Jest to kolejny bardzo dobry sposób, by zdobyć zlecenia budowlane. Godny uwagi jest fakt, że na wspomnianych grupach ogłaszają się firmy z różnych branż. Co powinno się zrobić, by ogłoszenie się wyróżniło? Warto poprosić znajomych i członków rodziny, by skomentowali dany post. Dzięki temu ogłoszenie od razu będzie znajdowało się na samej górze danej grupy.

Potencjalnych klientów na pewno nie przekonają różnego rodzaju zabiegi marketingowe. Można zatem wstawić dwa zdjęcia, przed oraz po wykonanej pracy. Następnie w opisie należy napisać, co dokładnie zostało zrobione. Bardzo dobrą opcją będzie także wstawienie dwóch krótkich filmików. Pierwszy będzie przedstawiał wnętrze danego pomieszczenia przed przystąpieniem do pracy, z kolei drugi zaprezentuje efekty ekipy remontowej. Nie można zapomnieć powiedzieć, jakie prace techniczne zostały wykonane.

Potencjalnych klientów na pewno nie przekonają różnego rodzaju zabiegi marketingowe

Założenie profilu w mediach społecznościowych

Warto bardzo poważanie pomyśleć nad założeniem profilu firmowego na Facebooku czy Instagramie. Wystarczy publikować na nim efekty wykonywanych prac. Rekomendowane jest oczywiście udostępnianie poszczególnych postów na swoim profilu w celu zwiększenia zasięgów. Można oczywiście poprosić członków rodziny i znajomych, by zrobili to samo.

Świetnym rozwiązaniem będzie także poproszenie klientów o opublikowanie na swoim profilu efektów z przeprowadzonego remontu. Można również zapytać się danej osoby, czy zgodziłaby się na oznaczenie jej w danym poście. Można zaobserwować, że z roku na rok coraz większa liczba firm remontowych zakłada profil na YouTube.

Warto zastanowić się także nad zainwestowaniem pieniędzy w płatną reklamę. Wystarczy stworzyć prosty spot reklamowy składający się ze zdjęć przed przystąpieniem do pracy, a także po wykonanym remoncie. Można również wypisać wszystkie świadczone usługi.

 

Bogdan